Budget e-mailmarketing kent licht stijgende lijn


See on Scoop.itten Hagen on Social Media

Bij 50 procent van de organisaties blijft het budget voor e-mailmarketing in 2012 gelijk, bij 41 procent is sprake van een stijging en 9 procent geeft een daling aan. Zo blijkt uit de DM Barometer Special: ‘Geen fabels maar feiten over e-mail – Editie 2012’ van DDMA, NIMA, OMG/Mailmedia en Tijdschrift voor Marketing.

 

In totaal werden 142 marketeers ondervraagd.

 

De grootte van het budget voor e-mailmarketing is zeer verdeeld onder de respondenten. 8 procent van de organisaties heeft zelfs géén e-mailmarketingbudget.

 

#FlowConnection

 

See on www.marketingonline.nl



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s