Branding: liever een slome schildpad dan een geldbeluste haas


See on Scoop.itten Hagen on Social Media

Wie wint er? De schildpad van kwaliteit of de haas van kwantiteit? Als het om branding gaat kunnen deze twee nog een hoop van elkaar leren…

 

Marketing heeft een vijand, en dat is tijd.

Content wordt het internet op gepushed en Twitter wordt volgespamd met het laatste nieuws. Klanten verdienen een persoonlijke behandeling. Maar helaas: geen tijd! Dus laten we dan maar een ‘persoonlijke standaardmail’ sturen naar de hele bups, toch?

 

‘Zolang wij maar als eerste de eindstreep halen,’ denken de hazen. Lachend kijken ze neer op de schildpad, die zich mijlenver achter hen bevindt.

 

De schildpad heeft geen oog voor de hazen. Hij richt zijn volle concentratie op het pad dat naar de eindstreep leidt.

We weten allemaal hoe dit verhaaltje afloopt. De wijze schildpad wint het natuurlijk van de arrogante hazen .

 

Maar laten we vooral de moraal van het verhaal niet vergeten, want het is echt zo! De bedrijven die de tijd nemen om een brand op te bouwen bereiken uiteindelijk zoveel meer dan de bedrijven die binnen een korte tijd een flink gespekte bankrekening willen behalen.

 

Maar wat is nu de juiste balans tussen kwaliteit en kwantiteit?

 

Lees verder: http://bitly.com/brandinghaas

 

#One4Marketing

#FlowConnection

See on www.one4marketing.nl



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s