Lifecoaching: ik kan iedereen voor de gek houden


Stop it…;-)

Orchid of Life's Weblog

??????????‘Hartritmestoornissen, al voor de tweede keer. Pasgeleden lag ik nog in het ziekenhuis. Het was te zien. Aan zijn vermoeide gezicht, aan zijn dikke wallen en aan hoe zijn ogen stonden; wazig, vragend: ‘Wat is er toch met mij aan de hand?’ Ik heb al veel minder stress. Ik ben al een stuk relaxter. Ik ga rustiger met de dingen om. De artsen zeggen dat het niet terug te leiden is naar een fysieke aandoening. Het kan door stress, teveel alcohol of koffie komen.’

Al luisterend merkte ik een aantal zaken op. Het is iemand die veel van zichzelf vraagt, maar zichzelf tegelijkertijd een grote mislukkeling vindt. Vorig jaar waren deze hartritmestoornissen voor het eerst geconstateerd. Precies een jaar later weer. Zijn dochter van 10 jaar sprong op hem. Hij zette zich schrap en tilde haar op. Hartritmestoornissen, ammehoela, niks mis met mij. Ik ben er voor mijn dochter. Kom…

View original post 406 more words



Leave a Reply

